fredag 4 november 2011

Allhelgonaafton

I dag arbetar de flesta halvdag men detta ord finns inte ens i förskolans vokabulär så jag slutar kl 17.10 jag.
Jonny åker till Kina på förmiddagen och själv tänker jag bara åka hem och mysa när jag slutar jobbet.

I morgon så vet jag inte vad livet har att erbjuda, jag tar det lugnt och njuter av helgen.
Om det blir soligt och vackert så tar jag med mig min kamera på en promenad runt högarna. Brunch på Odinsborg på söndag kanske, någon som har lust att hänka?
I Östersund är det Nostalgikväll i morgon, jag tänkte först åka upp men jag orkar inte köra hela vägen ensam i bilen både upp och ner. Jag börjar bli för gammal ;)
"Ja siiir så glisst" som man säger på Jamska ( tror jag).
Det är KROM på lördag också med det är Raubtier som spelar och de kan jag vara utan faktiskt. Jag får se vad jag hittar på, som sagt.

Ja, vad tycker du om min nya blogg då? Svara snälla...det är jobbigt att flytta när man "bott" där på webblogg i så många år. Fyra år och åtta månader närmare bestämt!

TREVLIG FREDAG PÅ RE RÅ!!

3 kommentarer:

  1. Ovant att läsa men stora fina bokstäver...(apropå åldern..;) Kan bli bra det här! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du ska byta. Din blogg är super fin. Och blogspot är mycket bättre :)

    SvaraRadera