fredag 11 november 2011

Tacokväll

Fantasin tröt när jag åkte till Kvantum.
Det får bli tacos i dag.
Det låter inte så speciellt med tacos men det är faan så dyrt när man skall köpa allt.
Bröd, köttfärs, kryddor, grönsaker, såser.
Jag handlade för 400 kr bara till den här middagen.
Men tacos anses ju inte vara speciellt exlusivt inte.
Ja ja, "ungarna" blir väl nöjda i allafall.
I morgon kommer Jonny hem och då tänker jag bjuda på något annat.
Vad vet jag inte än men inte blir det tacos i alla fall :)
Jag tror att det får bli fisk.
Gorgonzolaspäckad lax med potatis och svampsås var det längesedan vi åt.
Jag kanske skall ge mig till att laga en fem-rätters middag i morgon.
Det skulle nog Gubben gilla :)
Nu fick jag något att bita i, vad skall jag nu hitta på?
Vi blir nog åtta st på middag i morgon.
Nu började matlagningshjärnan att snurra.

Nu skall jag ta mig ett glas vin och börja med middagen.
TREVLIG HELG PÅ DIG!!

1 kommentar: