torsdag 10 november 2011

Jag undrar sa flundra...

...om gädda är en fisk?
Här är man mitt i livet, mitt i att leva.
Men jag frågar mig ibland om det bara skall vara så här?
Är det här allt?
Jobba, jobba, sova, blogga.
Semestern försvinner i ett flygande fläng och sedan är man tillbaks på samma ställe igen.
Guuud, så deppigt det låter, jag som skrev här om dagen att jag blir glad för det lilla i livet hela tiden.
Men så kommer sådana här kvällar är man nästan undrar vad det är för mening med allt.
Nä, usch! Sååå menar jag givetvis inte men ändå...
Jag vet var mina tankar kommer ifrån.
JAG HAR TRÅKIGT!
Nu får Jonny komma hem snart, jag hatar att vara ensam för det är bara då som jag tänker så här.
Jag suger BIG TIME på att vara själv.
All byyy myyy self, don´t wanna bee all by my seeeelf, AAAAANYYYYMOOOOOORE!!!!!!

1 kommentar: