måndag 19 augusti 2013

I ottan

Klockan ringde 05.30.
Ruskigt!
Men nu sitter jag här vid datorn och med en kopp kaffe bredvid mig.
Jag skall nog piggna till ska du se.
Det är okristligt tidigt att kliva upp den här tiden på morgonen.
Den här veckan skall jag göra det tre gånger!!
Ja ja, en dag i taget Maggan.
Inte sitta här och tänka på morgondagen nu.

Det är måndag och höstterminen börjar "på riktigt" i dag.
Inga studiedagar och inga mer lovdagar på hela terminen.
Jag ser fram emot en varm och skön sensommar/höst.
Den här veckan ser lovande ut.
Sol och ca 20 grader varmt hela veckan.
Skönt!
Jag och Jonny kanske får vår sista varma helg i husvagnen nästa helg.
Jag hoppas det!
Helgen efter det har vi surströmmingsskiva och sedan är det kulturnatten och sedan är vi inne i mitten på september.
Det går fort nu.
127 dagar kvar till julafton :)
Nä, här blir inga barn gjorda.
God Morgon och en skön måndag önskar jag dig.

1 kommentar: