torsdag 1 augusti 2013

Så jäkla trött

Har haft över halva semestern nu men det är liksom NU som jag verkligen kan slappna av och känna att jag får vila.
I går sov jag till nästan nio (det är länge för att vara jag). 
Sedan sov jag en och en halv timme på eftermiddagen (det gör jag ALDRIG annars)
Ändå var jag så trött kl 22 att jag inte kunde läsa längre.
Det är verkligen skönt att tillåta sig själv att få sova för det gör jag aldrig.
Bra mammor, fruar, människor sover inte i min värld.
Detta är ju mitt spöke som jag slåss med nästan jämt.
Skönt att vinna för en gångs skull.
Nu ska jag dricka kaffe och läsa bok. Sedan kanske jag går och lägger mig igen. Vem vet??
Zzz!

1 kommentar:

  1. Jag är oxå vansinnigt trött....somnar nästan i kontorsstolen trots kaffe å kaffe å kaffe!

    SvaraRadera