torsdag 27 september 2012

Handledarutbildning

Nästa vecka kommer det en student till mig som går andra året på Barn&Friditsprogrammet.
Jag skall vara handledare åt den här tjejen eller killen så idag skall jag på handledarutbildning på förmiddagen på Katedralskolan.
Det skall bli intressant.

Efter jobbet skall jag handla till "halv åtta hos mig" på lördag.
Tror du jag kom i håg att göra en inköpslista i går då?
Nähää!
Jag har väl det mesta i huvudet och har jag glömt något så har jag både fredag och lördag på mig att komplettera.

I morse var det 1 kg upp?! Trist! men det är bara att skita i det och fortsätta som vanligt.
I går kväll cyklade jag för första gången den här veckan och det var jätteskönt.
Fattar inte varför jag känner sån´t motstång till att röra på mig?
Det är ju sååå  skönt när det är gjort.

Nu skall jag försöka fixa frissan så som frisörskan gjorde i tisdags :)
Wish me luck!

Det är torsdag hörru! Fredag i morgon igen. Man kan inte tro hur fort veckorna swischar förbi?!






1 kommentar:

  1. Lycka till med allt....handledarutbildning...vikten....frisyren! ;O)

    SvaraRadera