måndag 3 september 2012

Ny vecka

Ännu en måndag i en rad av veckor och måndagar.
I dag är det grådisigt men det skall skina upp och bli soligt och varm läste jag på SMHI:s app.
Det känns lite konstigt när det är höst och sol och över 20 grader varmt. Man har ju liksom ställt in sig på att ta på sig tjocktröjan nu.
Men det blir säkert skönt.
Jag som skulle röja lite här igår men det orkade jag inte.
Inte för att jag var bakis men jag var trött och slut i hela kroppen. Det kostar på att gå på fest.
Tanten börjar bli gammal :)
I kväll kanske man orkar ta itu med tvätthögen i alla fall.
Annars så är det väl inget nytt under solen.
Jonny drar till USA i morgon och kommer inte hem på nästan två veckor :(
Själv skall jag väl jobba och hålla mig frisk.
Jag fortsätter med att räkna kalorier, det verkar funka.
Två kilo minus på en vecka, inte så dumt.
Man kan kanske nå sitt mål i början på nästa år om det fortsätter att gå så här bra.

Nu ska jag duscha och trycka i mig lite gröt.
Bye bye!

1 kommentar:

  1. Jag kör oxå med "kaloriapp"...det verkar funka"! Har bara kört i några dagar men det ser bra ut so far!

    SvaraRadera