torsdag 13 september 2012

Min dag

Jag jobbade mellan 07.15-15.30.
Det var lugnt på jobbet förutom första timmen när det var lite rock´n roll.
Det var lite kallare i dag än i början av veckan men solen sken och det var skönt ute fast man var tvungen att ha på sig en tröja eller två.
På min rast fick vi besök av fina Linda och Lilla Zion.
Maggan fick snusa BÄBIS!
Å det var sååå mysigt :)
Bilden har jag snott från Lindas blogg :)
När jag kom hem så cyklade jag elva kilometer.
Dukki va?
Till middag åt jag FISKBULLAR! Får passa på när Jonny är borta :)
Fiskbullar i hummersås med kokt ris. Möms!
Nu ska jag sitta vid datorn och klockan 20.00 ska jag kolla på "Kockarnas kamp".
Jag borde städa till Jonny kommer hem men jag orkar inte.
Det ser inte för jävligt ut så han får ta det som det är.
Jag tror inte att han bryr sig, ärligt talat :)
En bra torsdag har det varit och än är den inte slut, den kanske blir ännu bättre.
Vad vet en ko?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar