onsdag 19 september 2012

Må´nte baaa...

Nä, jag mår inte riktigt hundra i dag faktiskt.
Liiite snuvig, lite tjyvtjock, lite huvudvärk...
...men inte tillräckligt för att hålla mig hemma givetvist.
Jag har ett möte att sitta på direkt på morgonen och då hinner jag känna hur jag mår förhoppningsvis.
Jag tar en alvedon nu så får vi se sedan åt vilket håll det går.
Jag hatar att vara bara liiite hängig för då måste man gå till jobbet utan att kunna ge hundra procent.
Så här kan jag ju må vecka ut och vecka in utan att bli "riktigt" sjuk.
Inte för att jag önskar mig influensan direkt men du fattar vad jag menar.
I kväll har vi APT också, så det är bäst att man håller sig på benen.
Ja, men det är onsdag igen då.
Over the hump, som man säger "over there" eller humpday ;)
Nu är det inte så långt till helgen, bara 53½ timme för mig.... noga räknat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar