måndag 17 september 2012

Nu ska man sätta tänderna i ännu en vecka.

Jag känner mig inte helt taggad så här på morgonkvisten men det blir väl bättre efter en kopp kaffe.
Jonny är skum i magen så han tänker jobba hemifrån i dag och då känns det ännu jobbigare att ta sig iväg.
Men det är skönt att ha honom hemma ändå.
Jag har inte lärt mig vår nya padda ännu.
Jag har inte provat blogga från den än. Jag hoppas att jag lyckas få upp bilder och allt som jag vill. Apple-produkter är inte helt enkla att pyssla med.
Annars blir det en ganska lugn vecka, tror jag. APT på onsdag. Till helgen åker vi och gör vinter i husvagnen.
Det ska tydligen vara soligt och fint lite då och då i veckan i alla fall.
Jag bryr mig inte så mycket om vädret den här årstiden, det får vara sol eller regn.
Hösten är vacker vilket som.
Jag hoppas att jag lyckas få till bilder och allt med vår I-pad så att man kan använda den fullt ut.

Nu väntar en tallrik gröt på mig.
Önskar dig en bra måndag så ses vi kanske lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar