lördag 8 september 2012

Upp och ner

Var på After work i går med Fia.
Det var jättetrevligt.
Jag åt en fantastisk räksallad och vi delade på en flaska vin.
Till efterrätt tog jag en Irish Coffee och sedan hanna jag med ett glas rött till innan det var dags att ta bussen hem.
Om du undrar om jag höll mig inom kaloriramarna så är svaret NEJ! :)
Men vad gör väl det.
Eftersom jag inte kan låta bli att väga mig varje dag så gör ju detta att vågen visar plus i dag men i det stora hela så är det minus och det är ju detta som är huvudsaken.

I dag är det den stora kulturhelgen här i Uppsala men jag tror att jag håller mig hemma för jag orkar inte röra på mig.
Jag ska städa lite, åka och handla och i kväll kommer Knut hem och ska köra någon slags Sagan om ringen fest här hemma eftersom jag har så stor tv.
Jag stannar nog hemma och umgås med ungdomarna, tror jag.
Fast jag inte den som är den, jag kan ändra mig på en grisblink om det rätta erbjudandet kommer i min väg.
Men just nu ska jag bara sitta här med min kaffekopp och bara njuta av det är lördag och av att vara ledig.
L*Ö*R*D*A*G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar