lördag 4 maj 2013

Äntligen WiFi

Har jäklats sedan jag kom igår med att hitta "Gubbens" wifi.
Nu gick det vägen!
Jag kan ju surfa med 3G också men här ute på landet går det inte så fort inte.
Man får lite abstinens när man inte kan surfa som folk :)
I dag händer det inte mycket.
Solen lyser med sin frånvaro så jag stannar inomhus med en god bok.
En promenad framåt dagen är väl på sin plats men jag väntar ett par timmar med den.
Killarna bygger innerväggar på garagevinden och det kommer de att få göra helt ifred utan den minsta inblandning från mig.
Tänkte först ge mig iväg till Kupolen men jag sparar de pengarna och "roar" mig gratis här hemma istället.
Jag skall laga middagen ikväll och det får bli min insats till mänskligheten den här lördagen.
Nu borsta tanden och sedan bok.
Jag älskar lata dagar!
Man blir inte vidare badsugen när man kollar ut mot sjön.
Isen gick i förrgår.... Brrrr!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar