fredag 3 maj 2013

Gillar den här veckan jag.

Måndag slutar kl 14.00.
Tisdag/fredag slutar kl 12.00
Onsdag/söndag ledig.
Torsdag/måndag slutar kl 16.00
Fredag slutar kl 12.00

Tänk om man alltid hade sådana här lyxveckor då skulle det ju inte vara något problem med att vara människa inte :)
Fast å andra sidan skulle man gå omkring och vara ständigt förvirrad och "dagavill".

Jag har bestämt mig. Jag hänger med till Dalarna i dag.
Jonny och Ludde skall bygga garage och jag skall sitta bakom en husknut och sola.
Så får det bli.
Läsa bok, promenera, fotografera och sola får min helg bestå av.
Låter väl ganska skönt va?
Vi sticker när Ludde slutar i em.
Hoppas att du får en skön helg för det ska jag ha.
Kanske inte så här mycket sommar där redan men man kan ju önska :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar