söndag 5 maj 2013

Fuskat

Nu har jag inte käkat som jag skall på hela helgen.
Ätit och druckit fel sedan fredagskväll.
Avslutade helgen på Dragon Palace och vill inte ens tänka på hur många kalorier det var i sushin, de friterade räkorna och nudelwoken.
Ruskigt!
Nu är det bara att ta nya tag.
I morgon är en annan dag.
Gjort är gjort och kommer aldrig mer tillbaks.
Inte gräva ner sig och bli deppig nu. På´t igen ba´!
Det värsta med en helg i fel riktning är att man spårar ur totalt och vill ha mer, mer mer precis som en gammal knarkare.
Nu skulle jag kunna skåpa i mig smågodis och glass, läsk och chips bara för att jag redan har släppt taget.
Snacka om ätstörningar.
DE LUXE!!
Undrar när jag fick ett sådant konstigt förhållande till mat?
Undrar om det har med tomma kylskåp som barn att göra eller om det har med all skitmaten som kom på 80-talet?
Vem vet? inte du!
Vem vet? inte jag!
Men nu skiter vi i det och går vidare.
Frammåt march och inte se bakåt.
DU KAN VA ÄTSTÖRNING!!

1 kommentar: