tisdag 21 maj 2013

Biggest looser

Ja men det är ju helt otroligt att jag måste sitta och följa det där programmet!!
Jag tycker inte ens om programidén, för det är ju inte den som kämpar bäst och går ner mest som vinner.
Det är någon slags Robinsson där man måste spela ett spel och ha tur att inte bli utröstad.
Jag blir bara förbannad när jag kollar men nu har jag tittat på hela serien snart så nu vill jag ju se vem som vinner.
Tränarna har ingen susning om hur det är att bära på så där mycket övervikt. Deltagarna skall träna som om de var elitidrottare. Inte undra på att knän, ryggar och armar tar stryk.
Det måste vara farligt att träna så där hårt med all den där övervikten.
Man skulle satsa mer på kosten istället.
Jag tror på Nils när han säger: 70% i köket och 30% på gymmet.
Ja, det var ett blogginlägg om absolut ingenting.
Varsågoda!
Je e huskut stärsk je....huvvaligen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar