fredag 24 maj 2013

En god avföring är den bästa huvudkudden!

Eller hur säger man? ;)
I alla falla så har min mage fungerat bra sedan i går kväll.
Jag tänkte om någon ville veta det? och kanske skriva upp det i intresseklubbens anteckningsblock.

I eftermiddag sticker vi till husvagnen. Första gången sedan valborg.
Det skall bli skönt att bara vara där ute och inte göra någonting.
Jag skall ta med mig kameran och fota och vi skall äta gott och dricka gott.
L*Ä*S*A
I morgon skall det bli ganska hyggligt väder så jag hoppas att man kan få lite sol på sin blekfeta mage.
Men innan vi åker så skall jag plöja resten av avsnitten på Gynekologen i Askim.
Har du inte sett den serien så gör det.
Helt underbar!

Det är fredag, jag är frisk(are) och solen skiner (snart, hoppas jag).
Trevlig helg önskar jag dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar