lördag 28 december 2013

Birka Cruising


I dag skall vi ut och åka båt med goda vänner.
Det verkade som en bra idé när vi köpte biljetterna för flera veckor sedan. Nu känner jag mig lite mör av tanken på att åka över öppet hav i december.
Jag har precis kommit hem ock så skall vi åka igen samt att jag faktiskt är lite skraj att åka båt.
Bara jag sitter på bussen och är på väg så kommer jag tycka att det är jätteroligt. Det är bara just nu som jag är lite skraj och skeptiskt.
Vi skall åka med Anna och Erik och några par som vi lärde känna i somras.på midsommar i Stenskär.
Det kommer säkert att bli jättetrevligt!
Vi skall äta god buffé, dansa och handla på taxfree till nyår.
Kommer hem i morgonkväll....hoppas jag :)
Inte tänka på Estonia nu!
Nu förstår jag hur flygrädda känner sig.
Jag får nog gå i på Stationen och ta mig en öl för att lugna nerverna innan vi åker.


2 kommentarer:

  1. Hoppas det inte blåser så hårt så du slipper sjösjukan
    Kram //Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med. Sist blev jag sjösjuk. Inte skoj.

      Radera