tisdag 17 december 2013

Tjatmoster

Jag vet att jag bara pratar om huset hit och huset dit.
Men nu är det verkligen gjort.
Nu är alla papper påskrivna.
Nu är huset vårt.
Den 20 januari är tillträdes datumet satt.
Det är en måndag.
Jag har redan planer hur vi åker ut med grejerna under veckan, tar ledigt fredagen den 24 och sedan tillbringar vår första helg i huset.
Den redan så sega januari kommer att gåååå såååå seeeegt. Sooooom aaaatt gååååå iiiii siiiiraaaap.
Jag vet att alla mina statusdateringar på fejjan bara handlar om huset, huset och huset men detta är så jäkla roligt.
Jag kan inte tänka på något annat.
Ni får ta att jag är en tjatmoster eller så får ni blocka mig.
Jag kommer nog att tjata några gånger till om det här jämans huset.
Kul va?!
Vi skålar i champange för det nypåskrivna köpekontraktet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar