onsdag 3 december 2014

Kolmörkt

Så skulle min svärmor ha sagt.
I dag är jag benägen att hålla med henne.
I dag är det svart som natten där ute.
Det är iofs natten. När klockan ringer 05.00 är man inte så jäkla kaxig inte.
Vintern har knappt börjat och jag längtar redan efter vår och sommar.

Nöjd känner jag mig ännihuu. Nöjd med min meny till på lördag, nöjd med att jag hinner fixa lite grejer i em, lite julklappar och annat smått och gott.
Jag är nog nöjd med livet i allmänhet just nu.
Det är liksom gött å leva. Även om jag känner mig lite orolig över flytt och renovering så är det kanska behagliga "problem".
Att det är kolmörkt när jag kliver upp är egentligen inte hela världen, det är bara kroppen dom tycker att den kunde få sova i ett par timmar till. 
Å hjärnan är nog benägen att hålla med.
En kopp kaffe till hinner jag med innan det är dags att slänga sig ut i "natten".
God Morgon Glada mask!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar