torsdag 25 december 2014

Frid

I dag är det lugna puckar här ute på landet. Julafton är över och jag tycker att det nästan är skönare i dag än i går.
I dag kan man bara chilla och njuta av julen och av att vara ledig.
Klev upp kl 5 i morse och åkte på julotta i Hållnäs kyrka. Där var det vacker körsång  och härlig julstämning.
Sov en stund när jag kom hem och nu sitter jag bara i soffan och njuter av att ha min familj runt omkring mig.
Tänkte ta en promenad men mitt knä är inte som det skall vara.
Det dunkar och värker hela tiden. Jag överansträngde mig nog innan ledigheten och lyssnade inte på min kropp så nu sitter jag här med värk på min ledighet.
Jag får väl ta min medicin som en duktig flicka och så kanske jag kan ta en promenad i solen senare i dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar