onsdag 31 december 2014

Grått Nytt Hår

Ja, det är väl det enda man kan vara säker på angående nästa år, att de gråa håren blir fler alltså.
Tonade precis bort utväxten jag hade innan jag kom hit till Östersund.
Förutom denna klarsynthet så här på morgonkvisten så tänker jag önska dig ett gott nytt år och en god fortsättning.
Jag önskar dig också en härlig sista dag på år 2014.
Det skall jag ha!
Jag är här hemma hos goda vänner och vi skall åka och gratta ett födelsedagsbarn i dag, sedan vill jag åka till graven och tända ljus och sist åker vi tillbaks hit till Torvalla och firar nyår.
Äta gott och dricka bubbel hela kvällen.
Jag tar väl på mig "min lilla svarta" till kvällen. Vad skall du ha på dig i kväll då?
Här i Jämtland är det varmare i dag än det var här på Midsommarafton. 
I dag är det 6,8 plusgrader och på midsommar var det 2 plus.
Världen är uppochner!
God morgon!



1 kommentar: