tisdag 30 december 2014

Östersund

I dag åker vi upp till Östersund.
Fira nyår med goa vänner. Det blir supermysigt. 
Jag har handlat lite grejer av en tjej på Frösön som jag skall ta till Hållen.
Ludde följer med för att fira nyår i Åre. Inte utan att man blir lite avis. 20 år och nyår i Åre låter väl inte helt fel?
Ett stilla nypris Torvalla låter inte heller helt fel när man är 48 :)
Det enda man bävar för är ju resan dit och hem. 6-7 timmarna bilen känns inte helt awesome i dag.
Dessutom kommer tövädret nu och gör gatorna blanka av is.
Bäst att ta det lugnt upp.
Å vad skall jag packa?
Tycker jag ser ut som en Heffaklump i allt jag tar på mig.
Bara för att jag gått upp lite i jul. Inget som syns såklart, bara jag som är dum.
Nu skall jag steka ett par ägg och vara en duktig flicka och äta min frukost.
Östersund, here i come!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar