onsdag 15 juni 2016

Jag kan operera mig, jag är inte rädd...

... eller något åt det hållet.
Men först lite party.
På fredag är det sommarfest med jobbet och på lördag ska jag på Annas 50-årsfest.
På sommarfesten skall middag inmundigas på Ragusa och kvällen tillbringar vi hemma hos mig.
Det känns bra att det är fest de sista dagarna innan operationen, då slipper jag tänka då mycket.
Det är roligare att tänka på fester än på operationer.
Ja, usch ja! Det börjar närma sig med stormsteg nu.
Det känns overkligt att jag är nyopererad om en vecka.
Overkligt, härligt, skrämmande, bra och läskigt.
Just nu sitter jag på balkongen och försöker hitta ett inre lugn.
Ungefär som Magnus Härenstam och Lasse Åberg i Sällskapsresan: " jag kan flyga, jag är inte rädd".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar