onsdag 14 september 2016

Inga kläder att ta på.

Gick ner 27 kilo och gjorde mig av med mycket kläder då.
Nu sitter jag här och är fet igen, inte lika fet men nästan.
Så nu är mina kläder för små igen.
Typiskt!
Inte är det kul att köpa kläder heller.
Jag som var nere i storlek 40/42 förra sommaren vill inte köpa 46/48 igen nu när jag tagit tag i min vikt igen.
Momen 22.
Mina snygga jeans som jag använt ett par gånger får jag knappt över knäna och mina klänningar är också på tok för små.
Trist!
Vill inte köpa nytt eftersom jag är på väg ner igen.
Det är dyrt att jojjobanta.
De flesta går upp ett par, tre kilo hit och dit. Det är bara jag som åker tjugo kilo upp och ner.
I dag skall jag i alla fall försöka hitta något snyggt tält när jag skall på shoppingtur, men det kommer inte att bli lätt.
Tjockiskläder är inte snygga, tycker jag.
Lager på lager eller blusar som är utsvängda från armhålorna gör så att man ser ännu större ut än vad man redan är.
Om jag kunde rita skulle jag bli tjockisdesigner, rita snygga kläder till stora kvinnor så att man slapp köpa skiten som finns i butikerna.

Den här klänningen har jag använt en gång och nu får jag den inte ens över huvudet. Surt!
Men den skall på igen. Till jul kan jag ha den igen. Ska vi slå vad?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar