torsdag 8 september 2016

Träna och packa

I dag har jag en date med Thomas igen, min sjukgymnast, eller fysioterapeut, som det heter nu för tiden.
Kl 08.45 skall jag stå redo på gymmet.
Det blir bra, men jag är lite svullen efter tisdagens träning fortfarande så vi får se hur det går i dag?
Sedan skall jag hem och packa.
I morgon åker vi upp till Östersund och bröllopsfest i Åkersjön.
Festen är på lördag så i morgon våldgästar vi kompisar på Frösön.
Skönt att åka upp dagen innan partyt, så att man är utvilad, och inte precis har kört 60 mil innan det är dags för fest.
Temat på festen är "skoter goes Las Vegas".
Jag har en idé om hur jag skall vara klädd  och jag hoppas att det blir bra. 
Kul med fest!
Men först kaffe....som alltid.
En stor kopp Java och sedan kan jag börja tänka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar