måndag 19 september 2016

Nya "friska" tag.

Det blir en spännande vecka med träning och läkarbesök. 
Inte för att det är speciellt spännande att gå till läkaren, men att höra vad han har att säga kommer att bli det.
Tänk om han inte sjukskriver mig längre, då måste jag börja jobba på måndag och det kan bli intressant.
Mycket intressant!
Förkyld är jag också. Vaknade nyss och är jättesnuvig.
Mina kollegor kanske kom hit med någon barnförkylning från jobbet, när de kom i fredags. Eller så är det helt enkelt bara min tur att åka på en höstförkylning.
I dag har jag inga planer ändå, så det blir ännu en dag i soffan med en film och stickning.
Håller på med en sjal nu som det går troll i. Fick repa upp den fyra gånger i går för att jag stickade fel, tappade maskorna mm. Men nu är jag på g.
Tänkte sticka klart den i dag och åka upp på Panduro och köpa sidenband att kanta den med.
Men först en film och kaffe. 
God morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar