torsdag 29 september 2016

Träna å så...

I dag är det träningsdag igen.
Det skall bli skönt att röra på sig. I natt hade jag det jobbigt med värk i låret (där de stasade mig under operationen) så jag fick ta en Citodon för att kunna somna.
Dagen efter man tagit en sådan tablett känner man sig just "dagen efter", men det skall bli skönt att få komma iväg och röra på sig ändå.
Det är så skön känsla efteråt, när man kommer hem, duschar och känner sig duktig.
Det är mitt mål att komma igång med att träna nu när jag har chansen att få experthjälp.
Köpa ett gymkort för första gången på många år. Det känns bra på gymmet där jag går nu, för där går många motionärer, unga, gamla och vanliga människor.
Inga spänniga kroppsbyggare och småtjejer i tajts.
Nordic Wellnes heter gymmet och finns på Heidenstams torg. De har bra öppettider och det kostar inte skjortan att bli medlem där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar