torsdag 22 september 2016

Två steg fram och ett tillbaks.

Dålig dag i dag. När det gäller mitt knä alltså.
Tränade lite för hårt i tisdags. Svullnade upp förstås, så nu står jag på ruta ett igen (typ).
Ont och svullet. Faan också!
Kunde knappt ta i något alls på träningen i dag.
Var till läkaren i morse och han sjukskrev i några veckor till. Nu skall bara Försäkringskassan godkänna detta också innan jag kan ropa hej.
Nu är det vila som gäller, så att svullnaden ger med sig.
Så fort det går några steg framåt, går det genast ett tillbaks.
Åh! Jag blir så trött på det
Jag blir så trött på min gamla kropp. Trött, trött, trött.
Men det är väl bara att göra som fysioterapeuten säger och vara en lydig patient.
Hoppas på nya krafter på tisdag då.
Hej hopp!
Det behövs ett snyggfilter i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar