torsdag 11 augusti 2022

Hänt i veckan

Förra veckan när jag slutade jobba på fredagen så fick vi ytterligare besök av våra vänner Ludde och Helén från Östersund.
De kom till oss till Ångkvarnsgatan på fredagen och sedan åkte vi fyra upp till Hållen tillsammans på lördagen. 
Fantastiska dygn med härliga vänner. Det märktes inte ens att det är flera år sedan vi umgicks sist. Vi bara tog vid där vi sist slutade.



Det var bad och bastu, god mat och dryck samt härliga samtal med mycket skratt.

 
I går kom familjen och grattade mig på min födelsedag. Återigen blev det god mat och dryck, härliga samtal och skratt. Jag kan skatta mig lycklig över fina vänner och min härliga familj.




På min födelsedag 2019 var det sista gången som Ludwig var hemma från hospice och det minnet kommer vara med mig varje födelsedag i hela mitt liv.
Det är ett fint och ett smärtsamt minne.


Tack alla som grattade mig igår. Nu kör vi ett år till. 
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar