torsdag 25 augusti 2022

Gräsänka

Jaha! Då är man gräsänka då. I fyra dagar skall Jonny och killarna vara i Härjedalen å fiska. Skitfiske på er!
Jag då? 
Jag vet inte vad jag skall hitta på.
Just nu sitter jag i skuggan med en god bok.
Funderar på om jag skall åka till Hållen och ställa iordning efter fönsternissarna som varit där och bytt fönster i veckan. 
De skall bli färdiga i dag så jag kanske åker ut på kväll??
Vi får se?
Känns lite jobbigt att måsta handla med sig mat, åka ut och släpa möbler, hänga upp gardiner, ställa iordning allt igen.
Men samtidigt är jag jäkligt nyfiken på hur allt blev.
Vi får se hur jag gör?
Sitta här själv i stan hela helgen känns inte heller så lockande.
Grannen gick förbi huset i går och tog lite kort på de nya fönsterna och den nya balkongdörren.
Det ser bra ut, tycker jag





2 kommentarer:

  1. Jag är golfänka nu i 4 dagar, synd vi bor med så många mil emellan oss. Må så gott : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var ju trist😳

      Radera