måndag 15 augusti 2022

Blir förbannad!

Läste just en annons på Aftonbladet. 
Denna kvinna har tydligen gått ner en massa kilon med deras apps hjälp. 
Kul för henne MEN…..
Citat:”blev av med smärtan och skadorna” !?!?
Hur faan blir man av med skador genom att gå ner i vikt? 
Denna hets mot tjocka människor är ju helt sjuk!
Skador måste väl ändå opereras eller medicineras bort. 
När jag hade skadat mitt knä så fick jag slåss i 10 år för att få någon hjälp av vården. När jag efter 10 år äntligen fick min knäoperation så sa läkarna: ” ditt knä var väldigt trasigt, du borde ha opererat dig för längesedan”.
Mitt trasiga knä blev ju inte bra bara för att jag gick ner i vikt. Jag var tvungen att gå ner 30 kg för att få min operation.
Jag gjorde detta men inte blev mitt knä friskt, jag var ju ändå tvungen att operera mig.
Jag blir galen på alla som jagar oss feta människor som om vi vore sämre människor, mindre värda.


Jag kan hålla på hur länge som helst. Jag blir så jävla arg. Självklart är det bättre för ett ont knä att inte behöva bära på en massa extra kilon, men själva skadan läker ju inte för att jag går ner i vikt och alla feta människor är inte sjuka.
Jag är frisk som en nötkärna, har varken högt blodtryck, diabetes eller cancer.
Har lite problem med artros men det är ju ärftligt, det har mina pinnsmala släktingar också problem med. Enda skillnaden är att de får hjälp av vården medan jag får rådet att banta. 
😬🤯😤😡🤬💩

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar