söndag 6 november 2022

Helgen är slut

Fredag till söndag går så jäkla fort varje vecka. Den enda skillnaden nu från förr är att jag inte har någon söndagsångest längre.
Även om de kanske ringer från jobbet i morgon bitti och frågar om jag kan jobba så är söndagsångesten borta med vinden.
Skön känsla!
I fredags var jag gräsänka när Jonny var och rockade i Stockholm.
I går fm var jag med min svärdotter och shoppade på Gränby Centrum.
Jag kom hem med nytt garn och ett nytt pussel, en ansiktsmist och ett par strumpbyxor.
På kvällen var vi bjudna till Bo och Kristina i Sollentuna.
Härlig middag och härliga samtal tillsammans med våra barn Carl och Agnes.






Nu väntar en mysig söndagskväll i tv-soffan.
Vi åt en sen lunch så det kanske blir en varm smörgås i kväll.
Det regnar ute så hundarna kommer inte vilja gå på kvällspromenad. Det finns inget som de avskyr så mycket som när det regnar.
My står bara och skakar så man får bära henne runt kvarteret.
Längtar efter Kristinas tiramisu från i går. Den var magiskt god.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar