onsdag 9 november 2022

Mitt i veckan

Så kickar jag igång onsdag då. Känner mig lite mör i kroppen efter träningen i går. Sitter i köket med en kopp kaffe och är på väg till jobbet om bara en liten stund.
Hade lite svårt att sova i natt för mina fötter värker. Har liksom spring i bena fast i fötterna i bland. Det blir så om jag har gått mycket under dagen. Vet inte riktigt vad det beror på, men gissar att det är min artros som spökar för mig.
Efter jobbet skall jag åka med panten som tar upp hela bagageutrymmet. Skall testa panttumlaren på ICA MAXI Stenhagen.
Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Tränar ibland, jobbar ibland, lyssnar på mycket böcker där emellan.
Just nu håller jag på med den femte boken i Millenium serien.
Vill läsa femman och sexan innan sjuan släpps i december. Den är skriven av en av mina favoritförfattare Karin Smirnoff, så den ser jag fram emot.
Har köpt mig ett nytt pussel också. Detta är på 1500 bitar. Kunde inte låta bli när jag gick förbi och blev helt förälskad i motivet.


Ska börja med det i morgon när de varit här och städat så att inte det försvinner någon pusselbit för mig.
Såg att första snön kommit uppe i Östersund. Huuuga! Skrev jag på Ninas post. Det var ju dumt…. Som om detta regnade här nere är bättre då!? Nä, just det! Då har jag ju hellre snö.


Nu upp och iväg till en regnig förskokegård.
Häpp!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar