tisdag 13 november 2012

Shoppingdag

I dag efter jobbet är det dags för ett litet stadsbesök.
Det hör inte till vardagen att jag åker ner på stan och flanerar.
Men i dag skall jag se om jag kan hitta mig ett par snygga stövlar ändå.
Jag hoppas ju på det paret som jag visade här på bloggen i förrgår men finns inte de så kanske jag kan hitta några andra för idag skall jag bli med skinnstövlar. så är det bara.
Jonny åker till Östersund på jobb i dag och kommer hem i morgon.
Måste kanske handla några middagar också, så att vi klarar oss fram till helgen i alla fall.
På lördag är det dags för "Halv åtta" igen, det skall bli skoj.
I dag är det en månad till lucia, ja tänk vad dagarna går va?

Man blir lite skraj när man läser om SAS. Tänk om vår resa till Irland skiter sig?
Det vore väl typiskt i så fall. Maggan skall för en gångs skull komma iväg på en resa och då strejkar flygbolaget. Vore det inte toppen? Jävla skit alltså.
Håll tummarna för oss att inte så blir fallet.

Jag lägger upp bild på mina snygga stövlar i eftermiddag då.
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Jasså Jonny är i Östersund??!! Hoppas du hittar dina stövlar!<3

    SvaraRadera