fredag 23 november 2012

Är det inte typiskt va?

Det är fredag.
Jag har massor att göra i helgen (tänker inte skriva vad eftersom Jonny kanske läser detta).
Jag slutar "tidigt" (kvart i fyra) och tänkte gå på after work i kväll.
Så vaknar jag med ont i halsen (igen).
Är det inte typiskt när Jonny är borta?
Antingen pajjar bilen eller så blir jag sjuk.
Men det är ju ingen "danger on the roof" jag står ju upp och jag tänker gå till jobbet, bara det inte blir värre så överlever jag nog :)

Men annars så mår jag väl bra (tror jag).
Jag kom på nu att det kanske var min tur att ta med sig fredagsfika i dag? eller så var det nästa fredag. Hoppas att det är nästa fredag så att jag slipper bli lynchad på jobbet i dag. Det där med fredagsfika är ingenting man bara får glömma bort hur som helst. Man har inte så mycket att se fram emot när man jobbar åt kommunen så fredagsfikat är allvarliga saker att glömma ;) (ärrå!)

Vaknade en halvtimme före klockan i dag så nu sitter jag här så här tidigt fastän jag inte börjar förrän om en och en halv timme. Typiskt va? När man äntligen får lite "sovmorgon".
Håll tummarna för mig nu att mitt halsont går över och att jag får vara frisk ikväll och hela helgen.

P,S I dag är det bara två veckor kvar tills vi åker till Irland....Jihaa!

TOODILOO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar