lördag 17 november 2012

Lördag

I dag skall vi städa balkongen, garaget och bilen.
Eftersom vi skall hämta den nya bilen på tisdag så måste vi ta ur Cittran på våra saker och lämna in den,  var vi nu skall lämna in den?
Jag tänkte hinna på Gränby och kolla in en ny klänning till ikväll också.
Fick ett sms av Lindex att jag som clubmedlem hade 30% på valfritt plagg i dag. Inte så dumt kanske när jag skall bort på middag ikväll.
Det är "halv åtta" hos Johan och Victoria kl 18.00. Då vill man ju vara fin :)
Just nu sitter jag bara och slöar i köket med en kopp kaffe och lyssnar på på P3.
Det är skönt med lata lördagsmornar.
Man kan sitta hur länge man vill och bara surfa, dricka kaffe och lyssna på radion.
Lite frulle kanske skulle sitta finfint?
Ägg eller gröt, that´s the question?
Svåra beslut så här på morgonkvisten :)

Nu skall jag försöka ta reda på varför jag inte kan blogga med bilder från min telefon.
Blogger säger att jag inte har enugh space??!!
Fatting nouthing?
Jag får försöka maila support.
Hatar när saker och ting inte funkar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar