torsdag 2 januari 2014

Inspirerande

Såg en film nyss.
Julia&julie.
Den gav mig lite blogginspiration. 
Tänk om jag också skulle skriva en matblogg, typ.
Jag som lagar så mycket mat borde ju lägga ut mer recept och matinspiration på min blogg.
Jag borde skriva lite mindre om mitt halvtrista liv och mer om sådant som intresserar mig.
Jag som har så svårt att hitta något att skriva om nu för tiden borde verkligen försöka koncentrera mig på mitt största intresse, matlagning.
Jag har ju lagat mat sedan tidiga tonåren men ännu inte lessnat. Hmm, tål att tänkas på i allafall.
Matglädje, matinspiration, kokkonst.... Tja, varför inte?
Blanda festmat med vardagsmat. Goda, smala, feta, lätta och svåra recept i en salig blandning. Precis så som mina måltider ser ut.
Lätt och smalt till vardags och kanske mer avancerade rätter på helgerna.
Tål att tänkas på det där. 
Håll utkik efter min matinspiration här på bloggen med start redan i morgon kanske?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar