lördag 4 januari 2014

Peptalk

Nu jädrar skall här köras igen.
Nu skall här räknas kalorier. Ja, jädrar i min låda.
Det funkar inte med LCHF eller något annat.
Kalorier in och ut är det enda som funkar för mig.
Jag tror att inte har gått upp så där skitmycket över jul men nu skall jag ner igen.
Appen i telefonen har både bytt namn och utseende sedan jag var inloggad sist.
Nu blir det till att starta om lite från början igen men det gör inget, det går nog snabbt att lära om.
Jag börjar lite mjukt i dag och sedan är det stenhårt på tisdag.
Jag kanske måste behålla den där jävla motionscykel ändå eftersom jag inte kan promenera som vanligt folk.
Det är inte lätt att vara tung inte.
Alltid den här jävla vikten att tänka på, aldrig kunna slappna av och bara vara.
Bara för att jag är uppfödd på ost och kolhydrater. Tänk att gamla vanor skall vara så svåra att bryta va.
Så fort jag inte är uppmärksam så sväller jag ut till Jubba the Hut.
Men nu är det det slut med det sörru!
Tio kilo minus innan Valborg, No problemas!
Det är inte lätt att vara gris och klara sig helskinnad förbi julen inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar