onsdag 1 april 2015

April April

I dag tänkte jag lura dig ända till Skåne men ju mer jag tänkte desto tommare blev det i skallen.
Jag kan skriva att jag är gravid eller att jag skall byta jobb, att min hus har brunnit ner till grunden eller att jag träffade kungen i soprummet.
Ingenting som jag kom på kändes roligt eller fyndigt så nu skiter jag i att lura dig i år.
Jag känner mig för hängig för att vara kreativ. med halsont och slem upp till bihålorna cyklar jag snart på jobbet.
Vi får se om jag piggnar till under dagen.
Typiskt att jag skall bli sjuk till påsk!
Inte för att vi skall göra något speciellt men ändå. Fyra dagar ledigt och då vill man väl inte ligga i sjuksängen.
Jag vill ju göra vårfint i Hållen.
Byta gardiner i köket och sätta ut lite blommor i trädgården, cykla ner till havet och promenera runt Igelhagen. Inte sitta inne och vara sjuk.
Nu är klockan redan för mycket.
Bye bye!

Låt dig inte luras i dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar