onsdag 15 april 2015

Jag måste klippa mig

Nu har jag velat i så många veckor utan att göra något.
Nu måste jag bestämma mig snart.
Jag vill klippa mig kort men jag vet inte riktigt hur.
Jag vill inte bara toppa mig utan klippa av mig allt.
Nu när jag äntligen har bestämt mig och nu när jag inte har tonat håret själv sedan förra seklet så är det näst intill omöjligt att få en klipptid.
"Min" frissa har tid tidigast den 8 maj!!!
Jag måste gå någon annanstans för jag kan inte se ut så här i pallet i en månad till.
Jag åste göra något NU!
I dag slutar jag tidigt.
Undrar om jag skall cykla runt i stan och kolla om jag hittar någon drop-in-salong.
Men det känns ju vådligt. Tänk om man hittar en gammal gubbe med en fårsax som står och ler.
Det kanske är bäst att vänta en månad ändå?
Fast jag vill ju vara snygg till Valborg.
Suck!
Varför skall jag alltid vara ute alldeles för sent.
Om jag hade beställt tid för en månad sedan så hade jag ju haft tid i dag.
Daaa!
Vilket ljushuvud va!?
Angelica! Hjälp mig!!
Så här vill jag klippa mig.
En killfrisyr med kort på sidorna och ganska långt uppe på skallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar