lördag 25 december 2021

Julmys, kärlek och klappar

Det är verkligen ett fint liv jag lever.
Att få ha sina söner och svärdöttrar hos sig i flera dygn över julen är få förunnade. Jag sa just det till min familj igår, att trots allt som hänt så är jag nog bland de lyckligaste människor som jag känner.
Vi har så fin gemenskap och vi har så roligt tillsammans.
Den här julen är verkligen ett bevis på detta.
Alla har bidragit med så mycket engagemang, god mat, fina presenter, kärlek och skratt.
Jag kommer leva på denna julhelg länge, länge.
Jag vet att det låter corny, men jag tror att jag har den finaste familj som finns. Det är så sorgligt att inte Ludwig fick fortsätta att vara en del av den.
Men vi har varandra och vi bär sorgen tillsammans och det känns så otroligt bra.
Som sagt så har vi ätit gott och haft det bra hela helgen och ännu är det inte slut, vi har ju halva juldagen kvar.
Vi åt en sen frukost i dag och i eftermiddag tar vi tabberaset på julmaten, hoppas jag. Vi tänkte avsluta dagen på loftet med spel och goda ostar.
I morgon åker alla åt varsitt håll igen. Knut och Natasha åker till Sundsvall för att fortsätta julfirandet och fira nyår hos hennes föräldrar. Carl och Agnes åker på sin smekmånad till Grand Canaria. Hoppas bara att resan flyter på som den ska med alla de nya restriktionerna som nu kommit.
Tack alla som bidragit till en underbar jul och tack för de fina presenterna.






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar