lördag 25 februari 2012

Oh what a night :)

Ja, vilken helgalen kväll det blev.
Jag som skulle gå ut, sitta vid ett bord med ett glas vin, titta på människor och åka hem vid tiotiden.
Vad hände?
Jo, jag träffade en galen engelsman och hans kompis.
De var tatuerade härifrån till evigheten och de pratade och skrattade så att det var omöjligt att inte dras med i deras galna cirkus.
Han bjöd på öl och vi pratade och pratade.
Till slut så frågade han om jag ville gå med och dansa, men eftersom de inte var en dag över 32 så förstod jag att jag skulle vara på tok för gammal för att gå dit de skull gå.
Men så säger de att de skall gå till le Parc och där är ju t om en tant som jag lammkött.
Ingen på Le parc är ju yngre än 55 år.
Jag försökte förklara att de var för unga och att de skulle ha roligare någon annastans men de ville inte lyssna så vi styrde kosan till detta reptilpalats.
Måste jag tala om att vi hade SJUKT skoj därborta?
Jag kommer inte ihåg sist jag dansade så mycket. Jag pratade och skrattade och drack tequilashots. Ja herreminje! jag är glad att jag vågade säga ja och hänga på dessa tokiga män från England.
Kl 01.00 tackade jag för mig och styrde kosan hemåt, blev kissnödig och slank in på Baren Baren. Där träffade jag en man från Iran som blivit pingstvän!!
Vi pratade och han bjöd på vin :) helt galet det med.
Kl 03.15 tände de lokalen och jag tog en taxi hem, helt uppfylld av glädje och trevliga möten.
Det var längesedan som jag hade så otroligt roligt på krogen.
Jag tror att jag måste gå ut ensam fler gånger :)
PARTYPINGLA!!

6 kommentarer:

  1. Mia Ludvigsson25 feb. 2012 11:20:00

    Det gäller att bara våga! Våga säga ja till möten och nya människor! För ett par år sen tog jag och packade resväskan och stack till Turkiet en vecka helt ensam. Det är nog en av de skojigaste charterresor jag gjort! Lärde känna sååå mycket nytt folk och jag hade så roligt hela veckan!
    Glad att du fick en så lyckad kväll!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är glad att jag gick ut i går. Kul att du läser min blogg :)

      Radera
  2. Aktare - svärfar ser dig !

    SvaraRadera