onsdag 15 februari 2012

Skridskor & Tandvärk

I dag skall barnen ut på hal is. INTE jag och det känns ju skönt :)
Jag har inte stått på ett par skridskor på 20 år så jag är förste av och på-knytare i dag jag.
Det är så typiskt att det har snöat hela natten så vi får hoppas att gubbarna är snabba att åka och ploga i dag annars blir det svårt med åkningen.

Tandvärk har jag haft i natt igen. Min jävla satans tandjävel lossnade i förrgår och nu har jag ont igen. När jag precis hade betalat tandläkarräkningen på 3000 kr så lossnade den där jävla kronan. vad händer nu då? Har man garanti på tänder?
Jag vill inte ringa till tandläkaren igen. Nu får de faan dra bort den där tanden, nu skitar jag i att jag kommer se ut som ett skogstroll för nu orkar jag inte med det här längre.
Usch vad jag svär!

Nu måste jag fixa håret för där ser jag också ut som ett troll, jag somnade med blött hår i går så det ser ut som om jag har permanentat mig i värsta afrofrisyren.
Tänk att jag har så självlockigt va :)

Det är onsdag igen, jag kan ana helgen låååångt där borta.
We are over the hump!

1 kommentar:

  1. Det finns ju ett sk Högkostnadsskydd för tandvård....vet inte hur det funkar men det går via försäkringskassan.

    http://www.forsakringskassan.se/privatpers/tandvard/vad_kostar_tandvarden/hogkostnadsskydd_for_tandvard

    SvaraRadera