fredag 10 februari 2012

Ute är mörkt och kallt...

...i alla husen, lyser nu överallt de tända ljusen...
Ja, tyvärr så är det fortfarande becksvart ute när klockan ringer på morgonen.
Jag längtar efter ljuset, solen, värmen........våren...*suck*.
Men tyvärr så dröjer det nog några veckor till innan man vaknar och det är ljust ute.
I dag är det skitkallt ute igen, minus 17 grader visar termometern i köket.
Jag får packa långkalsonger till kvällen när jag skall ut och ränna.
Först en after work på O´Connors och sedan på fest i Årsta.
Nu kom jag ihåg vad jag glömde göra i går, packa kläder att ta med mig på jobbet i dag. Jag måste ju byta om innan jag drar på AW eftersom man brukar se mer än lovligt ofräsch ut efter en dag på mitt jobb.
Nu måste jag sätta fart, vi ses i morgon då. Kram hela dan!
Jag gillar min bild på tulpanen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar