söndag 26 februari 2012

Nätverket

ÄNTLIGEN så har jag internet igen.
Jag har hållit på och jävlats i flera timmar nu. Min dator vil inte logga in på nätverket och jag kan ju absolut ingenting om hur man fixar sån´t.
Ingen annan i familjen kan något heller så inte hjälper det att alla mina söner var hemma för de är lika puckade som jag när det kommer till att trixa med nätverket.
Jag är nog den av oss fyra som är bäst faktiskt.
Efter mycket om och men och som genom ett under så har jag nu kontakt med nätverket, fråga mig inte hur det gick till för det vet jag inte.
Jag är helt uppkopplingsberoende så mitt humör är inte att leka med när jag inte får till det.
Men nu är jag glad igen för nu funkar det :)
Jag är nog bäst, tror jag!

2 kommentarer:

  1. Lika här faktiskt.....jag blir lika förbannad som du....men kan inte ett skit! Alla andra kan men ORKAR INTE bry sig!

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig älskling :)) puss på dig, jag älskar dig.

    SvaraRadera