söndag 5 februari 2012

Lekstuga

Det känns som om man är 5 år och leker i lekstugan när man är hemma hos Calle just nu.
Helst skulle jag vilja vara där och göra ALLT men det får jag inte, förstås.... han vill ju pyssla själv, det fattar väl jag med.
I dag skulle vi visst ta en tur på IKEA, han måste få upp gardiner för det är en väldig insyn och han bor på nedre botten. Killarna har ingen soffa så om det är någon som läser detta och som har en gammal och billig soffa stående i något förråd så kan du väl höra av dig.

Jag vaknade sjukt tidigt i dag men det beror väl på att jag somnade för kl 23 igår. Man blir trött av att flytta.
Soppan som jag kokade i går blev jättegod, jag menar verkligen jättegod. Nu vet jag vad jag skall göra med all kräftskalen som blir kvar när man käkar kräftor. Det var verkligen jättelätt att koka den där soppan.

Nu skall jag ta mig en kopp kaffe.
God Morgon på er där ute.

2 kommentarer:

  1. Bilder från Calles lägenhet tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skulle jag ju ha tagit förstås. Felåt, det får bli en annan dag.

      Radera