onsdag 22 februari 2012

Big Brother

Jag har gjort ett par försök att kolla på det där programmet, men jag pallar inte. Jag får ont i magen av alla dumma IDIOTER.
Det värsta är ju att de som är med inte är purfärska. jag menar det vore ju en sak om de var 18-19 år hela bunten men de flesta är ju över 30!!
Det blir inte många vuxenpoäng där inte. Den där jäkla dumma slöjdläraren från "Sumpan" han är så osäker och rädd att man vill hjälpa honom om det inte vore så att han är helt dum i huvudet och jävligt elak.
Ingen där inne har fler än två hjärnceller verkar det som. Nä, usch jag blir bara arg jag.
Jag är för gammal helt enkelt.
jag skulle ha ångest om någon av mina pojkar skulle vara med i den där hemska såpan. Knut har ju sagt i flera år att han vill söka. Jag kontrar med att jag söker till Idol då.
jag vet inte om det kommer att avskräcka honom. Jag hoppas att han säger så bara för att driva med mig för jag vill verkligen inte se honom i BB.
Jag skulle skämmas och jag skulle ALDRIG sitta i någon studio och vara en stolt mamma inte.
Jag förstår inte hur folk kan kolla för jag skämms och blir arg om vart annat hela tiden. I år har de övertäffat sig själva i att hitta dumhuvven, tror jag.
Jag är för gammal, ujjejuj!

1 kommentar: