fredag 17 februari 2012

Ja men så är det det här med titel då. Jag kan inte komma på någon.

I dag är det fredag va, va , VA!
Hur skönt är inte det då på en skala? tio av tio kanske?
Killarna har börjat att byta rum och ikväll skall vi försöka få upp Luddes 1.40 säng upp till övervåningen och jag är osäker på om det kommer att gå.
Knutte är väl så där lagomt lycklig över att behöva byta rum. Ja han är ju nöjd att han kommer att få ett mycket större rum men han har ju precis flyttat dit upp med allt vad det innebär. Skruva säng, koppla datorn, sätta upp tv:n på väggen med mollyskruvar, flytta fiskar och göra rent akvariet. Men som vanligt så kommer allt bli bra bara allt blir klart någon gång.
Jag skall försöka få till en god och mysig middag mitt i allt kaoset för Jonny åker ju till Mexico i morgon och sedan ser vi inte röken av honom på två veckor. TRIST!
Men först måste jag arbeta. Jag skall öppna förskolan för en kollega som Vab:ar och i går lade jag mig med blött hår så nu ser jag ut som sju svåra år i pallet. men det är väl inget som inte en plattång kan fixa, antar jag.
Trevlig fredag på dig så syns vi.
Jag hoppas att min Callekille kommer hem på middag i dag för jag saknar honom <3

5 kommentarer:

  1. Jag fattar inte hur du får alla att engagera sig...? Om jag kom på att Lars skulle byta rum med Emil så skulle jag få flytta alla möbler själv eller glömma den idén! Ingen skulle bry sig det minsta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men de vill ju ha min hjälp när de skall flytta eller göra något så vi hjälper varandra.

      Radera
  2. Nog tusan är det T.G.I.F....:) Igår närjag gick in på din blogg klickade jag inte över till den här utan scrollade utan att tänka nedåt på den gamla.."Knut 23 år!"
    Grattis då såklart...men att han kunde fylla 1 år den 2 nov och 23 den 16 feb. fick jag liksom inte ihop...tills jag inså att jag befann mig i fel blogg. Ha ha..så TGIF!! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Våd då? var du på min gamla blogg och snurrade runt?

      Radera
  3. Snurrade runt - nej - scrollade bara ner..ja... Där fyller knut 23..:)

    SvaraRadera