söndag 12 februari 2012

Joråsattee..

Nu har jag gjort matlistan över de kommande tio dagarna.
Inköpslistan ligger och väntar på köksbordet. Nu är det bara orken att resa sig från stolen som jag väntar på.
Solen gassar från en klarblå himmel, det är synd och skam att man inte är utomhus en dag som denna. Men ibland måste man bara göra andra, tråkigare saker här i världen. Förhoppningsvis så kanske det infinner sig andra soliga, härliga dagar här i vår.

Jag kollade precis in Jonnys resschema den närmaste månaden och det var en ganska tråkig läsning. Han åker till Mexico på lördag och sedan träffas vi totalt i 6 dagar av 38 dagar.
Han kommer bara hem och packar om och åker sedan till Irland, Kalix och Norge. Efter detta så fortsätter resorna även i april och maj :P Han skall till Tyskland och jag kommer inte ihåg alla ställen som han sa.

NU skall jag åka och handla och till middag skall vi käka Fondue.
Hur åttiotal är inte det då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar