söndag 5 februari 2012

Pizza & Bio

Efter att ha tillbringat halva dagen med Calle så åkte jag och Jonny på stan och avslutade söndagen med pizza och en film.
Vi käkade på Pinoccio och sedan gick vi och såg en riktig Chick Flick, The Descendants med George Clooey.
-En vuxenfilm, var Jonnys kommentar efteråt.
Och han hade så rätt, det var en riktigt vuxen film. En riktigt bra film, inte precis vad jag hade väntat mig så det var kanske därför som jag tyckte att den var så bra.
Man skrattade när det var sorgligt och George Clooney var inte snygg, sug på den du :)

4 kommentarer:

  1. Varför skrattade du om det var sorgligt??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Filmen var liksom filmad så att det blev dråpligt just när det var som sorgligast,

      Radera
  2. Jag såg den förra veckan tyckte den var bra..hade noll förväntningar på den..idag såg jag Marilyn den var också bra :-)bio 'r bäst Anette

    SvaraRadera
  3. Haha såg ut som en tioåring skrev den ovanstående kommentaren..Hej idag var jag på bio..det var en bra film Hej då :-)

    SvaraRadera